1. درباره ما
    1. آشنایی با شرکت
    2. تاریخچه شرکت
    3. واحدهای تولیدی
    4. ماموریت ، چشم انداز و اهداف
    5. طرح های توسعه
    6. بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (HSE)
    7. تعالی سازمانی
    8. دستاوردها و افتخارات
    9. فضای سبز شرکت
    10. اطلاعات شرکت
    11. شرکت های تابعه
    12. تاپ چارت
    13. هیئت مدیره
    14. مدیران شرکت
  2. محصولات
    1. میلگرد ساده
    2. میلگرد آجدار
    3. شمش
    4. اسفنجی
    5. بریکت
    6. گندله
    7. کنترل کیفی و آزمایشگاه
  3. خرید
    1. ارتباط با واحد خرید
    2. سیستم ارتباط با تامین کنندگان
    3. لیست مناقصه های فعال
    4. خرید مواد اولیه ، مصرفی و انرژی
    5. برنامه ریزی و پشتیبانی خرید
    6. امور قراردادها و امور گمرکی
    7. انبار
    8. خرید قطعات یدکی
    9. راهنمای جدید استفاده از سیستم ارتباط با تامین کنندگان
  4. فروش
    1. معرفی واحد بازاریابی و فروش
    2. ارتباط با واحد بازاریابی و فروش
    3. سیستم ارتباط با مشتریان
    4. پورتال مزایده های فعال
    5. کاتالوگ محصولات
    6. شماره حساب های فعال شرکت
    7. اگهی مزایده
    8. گواهی نامه های بازاریابی و فروش
    9. راهنمای ادعا / شکایت مشتریان
  5. سهام
    1. آگهی های سهام
    2. ارتباط با امور سهام
    3. سوالات متداول
    4. ترکیب سهامداران
    5. اطلاعات مالی
    6. مجامع
    7. تصمیمات مجامع عمومی
    8. اطلاعات افزایش سرمایه
    9. دریافت گواهینامه حق تقدم سهام
  6. حراست
    1. ارتباط با واحد حراست
    2. درباره حراست
  7. روابط عمومی
    1. گالری تصاویر
      1. ریخته گری
      2. کارخانه نورد
      3. کارخانه فولادسازی 1و2
      4. کارخانه احیا
      5. کارخانه گندله سازی
      6. کارخانه کنسانتره
      7. پست برق
      8. واحد اکسیژن
      9. واحد آبرسانی
      10. جرثقیل سقفی
      11. شبکه راه آهن
      12. فضای سبز
      13. نمای کلی کارخانه
      14. واحد ریخته گری
      15. واحد پست گاز
      16. تصفیه دود
      17. کارخانه فولادسازی 2
    2. فیلم معرفی شرکت
    3. ماهنامه طنین
    4. مقررات بازدید کنندگان
    5. کتاب فرهنگنامه ایمنی در آزمایشگاه
    6. اهم گزارش های تصویری
      1. بازدید از پروژه کنسانتره سنگ آهن سنگان
      2. نمایشگاه بومی سازی
      3. کسب جایزه مسئولیت های اجتماعی
      4. حضور فولاد خراسان در نمایشگاه ایران متافو
      5. حضور فولاد خراسان در جشن گلریزان
      6. برگزاری آزمون استخدامی
      7. مراسم کلنگ زنی پساب نیشابور با همکاری فولاد خراسان
      8. آزمون استخدامی دانشگاه نیشابور 1400
      9. گشایش دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه
      10. آیین وداع با شهید گمنام
    7. آرم شرکت
  8. اخبار و رویدادها
  9. تماس با ما
    1. شماره تماس دفاتر معاونان و مدیران
    2. اطلاعات تماس
  10. بومی سازی
    1. ارتباط با واحد بومی سازی
    2. معرفی سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران
    3. نمایشگاه مجازی
  11. منابع انسانی
    1. سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان کار در شرکت های پیمانکاری
    2. آزمون استخدامی
  12. پژوهش و نوآوری
    1. نیازهای پژوهشی
    2. محورهای پژوهشی
    3. طرح های پژوهشی

اخبار و رویدادها

اجرای پروژه اتصال انبارهای سه گانه  به انبار اصلی در فولاد خراسان

پروژه اتصال انبارهای سه گانه پایکار واحدهای احیا مستقیم، فولادسازی و نورد مجتمع فولاد خراسان با هدف کنترل مصارف و هزینه ها به انبارهای اصلی شرکت تدوین و با همکاری واحد فناوری اطلاعات مجتمع اجرا گردید.
مدیر دفتر فنی و برنامه ریزی فولاد خراسان در این باره اظهار داشت: در سازمان های بزرگ، «مدیریت زنجیره تأمین» یکی از مهمترین مواردی است که در سیستم نگهداری و تعمیرات مورد توجه قرار می گیرد و می تواند تاثیر بسزایی بر کاهش خرابی ها،  افزایش آماده به کاری و کاهش هزینه ها داشته باشد.
علیرضا عقدایی با بیان این که فرایند مدیریت قطعات یدکی، از بخش های مهم سیستم نگهداری و تعمیرات است، افزود: این فرایند شامل زنجیره ای پیوسته است که از درخواست قطعه شروع شده و با تامین قطعه، تایید کیفی کالا و سپس انبارش قطعات و در نهایت استفاده و تعمیرات به پایان می رسد.
رئیس واحد برنامه ریزی نت درباره اجرای این پروژه گفت: با توجه به عارضه یابی انجام شده در داخل انبار پایکار، پس از این که موجودی کالا از انبار خارج شد، قابلیت ردیابی و اطلاعات مربوط به آن امکان پذیر نبود. از این رو و با هدف کنترل مصارف و هزینه ها، پروژه¬ای با مضمون اتصال انبارهای سه گانه پایکار بهره برداری (احیا مستقیم، فولادسازی و نورد)  به انبارهای اصلی شرکت تدوین و با همکاری واحد فناوری اطلاعات اجرا شد.
امین احمدیان ماهیت عملکرد انبارهای پای کار در واحدهای تولیدی، پشتیبانی از تأمین و رفع به هنگامِ نیاز به تجهیزات، ابزار آلات و اقلام مصرفی در تعمیرات دانست و افزود: به منظور سامان دهی و تسریع این فعالیت ها، اقدامات اولیه¬ای با اصلاح مراکز هزینه متقاضی بر اساس ساختار سازمانی، انبارگردانی و ثبت موجودی واقعی کالاها، بروزرسانی لیست افراد مجاز به تحویل گرفتن کالا و ابزار، بازنگری اقلام و ابزارآلات مورد نیاز انبارها، جمع آوری و برگشت کالاهای فاقد گردش به انبار اصلی، اضافه کردن حداقل و حداکثر موجودی و موجودی اقلام مشابه از مواردی بود که اجرا شد.
مدیر واحد دفتر فنی و برنامه ریزی با تایید نیاز به بستر یاد شده، مزایای اجرای این طرح را برقرارشدن لینک گزارش تحویل اقلام در سیستم نت براساس مرکز متقاضی، پاسخ دهی لحظه ای به فعالیت های نت، ایجاد امکان گزارش گیری از وضعیت ابزار تحویلی، امکان گزارش گیری لحظه ای از میزان موجودی اقلام، مقدار گردش کالا و نیز موجودی های انبار اصلی و کالای جایگزین، امکان صدور حواله آنی توسط سرپرست تدارکات فنی، مشخص شدن میزان دقیق مصارف و جلوگیری از اتلاف منابع، امکان رهگیری ابزار تحویلی از انبارپای کار به پرسنل، افزایش سرعت عمل در فرآیند تحویل کالا، کاهش مراجعات به انبار، کمک به استفاده بهینه از قطعات با کنترل دقیق تر کالاهای خروجی از انبار عنوان نمود.
عقدایی از زحمات همه دست اندرکاران استقرار این سیستم، از جمله واحد فناوری اطلاعات، مسئولین واحد کالا و تدراکات فنی و همچنین انبارداران واحدها تشکر و قدردانی نمود.